Det var en sådan dag.

Det har varken blivit någonting av ingenting eller tvärtom idag.
Jag tog tid på mig att bli redo, en lång dusch och allt annat jag behövde.
Mosters man kom hem igår och därav behövde jag inte följa med och vaccinera kissemisserna,
Sandra hade ännu inte tvättat när vi hördes av på sena förmiddagen och jag var inte klar i vilket fall.

Jag har dock lyckats paja nätverkskabeln så nu ligger den och flippar fram och tillbaka,
det är nog dags att investera i en längre sladd framförallt, allrahelst kanske trådlöst till och med!
Dessutom borde jag köpa den där kabeln jag behöver för att få ljud på tv-n,
men tekniska saker är inget som får känslorna att hoppa vilt fram och tillbaka.
Hellre snubblar jag på sladden och trixar fram och tillbaka medan jag köper kläder!

Nu ska jag börja baka den där morotskakan,
blev även himla sugen på att testa nya recept jag hittat när jag kikat omkring.
Har mamma lust att handla hem lite saker kommer min bunker vara full av godsaker inom kort!
Nu kör jag.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback