En guldkant i tillvaron.

Ljudet funkar felfritt i tv-n, eller ja.
Snarare från dvd-n jag fick på köpet.
Vi hade inte tillräckligt med sladdar igår så tv-ljudet funkar inte riktigt ännu.
Det kvittar för jag har ljud!
Och det var en extrem lättnad att felet faktiskt var vad vi trott.
Skulle kännas sjukt onödigt om Peter köpte högtalare till mig igår
och så satt felet faktiskt i tv-n. Men nu funkar allt och jag är glad!
Björn kommer fixa resten inom kort och han är min ängel just nu.

Har städat ihop lite hemma i lägenheten och poppat musik till tusen från
mp3-spelaren som smart nog kan stoppas in i dvd-n.
Sandra kommer och dricker ett glas vin ikväll innan vi ska bege oss och äta.
En riktig fredag a´la myskväll. Det är sånt som ger vardagen en guldkant.
Lovely!

Känner mig på topp. Humöret är bättre än på mycket länge och jag tror att medicinen hjälpt.
Tillsammans med pussar och kramar från mina söta kusiner.
Jag gillar att vara glad!

Smile like you mean it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback