En kväll i min takt.

Klockan börjar bli mycket och det är dags för mig att säga god natt.

Jag gillar hela rutinen med att jag faktiskt ramlar i säng i tid nu för tiden,
det är skönt att veta att jag vaknar på morgonen och det kvittar hur trött jag är
direkt när jag slår upp ögonen, efter några blink är jag på fötter och riktigt pigg!

Jag har bränt skivor till människor i min närhet och en till jobbet,
jag måste ha bra musik att jobba till nu när jag äntligen är på väg tillbaka.
Har inte lyssnat mycket på videon nedan,
däremot har jag lyssnat mycket på ett band som min vän Anna i England skickade.
Bara en låt förvisso. Att det sedan är en grymt bra låt gör det hela bättre.
Den gamla slängdängan Basket Case är vidunderligt bra i alla olika versioner.
Dessvärre hittar jag inte just den här på YouTube, så jag kan inte dela med mig.

Det är mycket fram och tillbaka. Mest fram.
Vad jag kom fram till idag är jag dock inte säker på.
Men det lät som något bra. Om en bild. Om mig själv.

Imorgon är det jag som ringer in schemat till doktorn strax efter åtta!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback