Fram och tillbaka.

Nu har snart hela dagen gått och det börjar strax bli dags för mig att äta medicin och sova.

Snärtade ner på stan och fixade med Claras present, det var ut och in kan jag lova kära vänner.
Hade jag stannat alltför länge inne på klädaffären hade jag fått panik och köpt upp alla pengar
på onödiga saker som kläder i mängder, för pengar som jag inte ens äger nu i stort sett.
Min dyra drift och sjukskrivningen går som inte riktigt hand i hand.
I alla fulla fall gick jag ner för att röka med Jessica och pratade sedan strunt med henne
medan jag väntade på att hon skulle sluta så vi fick gå och ta en riktig kaffe på ett riktigt café.

Har nu lagat mat och känner mig som en lill-mamma till min syster.
Hon äter riktigt och jag blir lite stolt! Kanske är jag inte 18 i huvudet ändå.
Resten av kvällen kommer nog bli hemma hos Annica där vi ska fika och fira Clara.
Jag är sugen på något sött så det passar himla bra!
Annars har jag inget att säga - såhär intressant är mitt liv just nu.
Fika, middag och sömn. 

But hey, if that what makes me well again im alright with it.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback