Freakshow.

Förresten fick jag iväg schemat till doktorn idag,
det fanns personal i receptionen som tog emot det.
Tack och tack.
Så imorgon är det bara att kliva upp innan 8
och försöka få tag i honom för att höra vad han säger.

Nu har jag smällt i mig choklad som jag fick när Anna vara här.
Mäkta gott kan jag säga till er. Onyttigt är gott allt som oftast.
Medan jag smällde i mig den har jag kollat på 4an,
vilka har en vad jag skulle kalla freak-show på just nu.
Egentligen är väl inget värt att kallas freakigt längre men det här är nära.

Kvinnor, tanter och människor som har låtsas-bäbisar.
Dockor som ser ut som barn. Fine, de säger att de förstår att det inte är riktigt barn.
Men att lägga ut 294£ på Roberto Cavallikläder till en docka är inte riktigt okej.
Inte heller att be sin dotter lämna sin son hos morföräldrarna
när de skulle flytta till Nya Zeeland och
sedan göra en docka som ser ut prick som honom i bäbisformat.
Blir jag någonsin som dem får någon säga till mig, på skarpen.
För det är inte okej!

You and me, like now. In a freakshow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback