Gratulationer.

Idag fyller två personer i min omgivning år så jag vill passa på att säga

GRATTIS CLARA & JESSICA!

Så, då var det gjort.

Idag blir jag bjuden på mer födelsedagsfika.
(Jag känner hur de extra kilona ploppar upp överallt!)
Måste försöka hinna köpa en present åt kockan också.
Men det blir nästan svårare än till 12-åringen minsann!

Ska göra mig redo och bege mig ner till jobbet för att bli
färdig med papperen, jag blir helt galet irriterad på sånt där.
Sedan ska jag förbi mamma och plocka upp en sladd,
köpa en present och lite mat möjligtvis.
Så rolig kommer min torsdag i september vara.

Men, det är de tråkiga stunderna man ska ta vara på,
annars uppskattar man inte de underbara.

Så, vi hörs på ett tag.

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback