Hands up.

Jag åkte till mostra mi igår.
Drack ginhitõs med mindre lyckas resultat,
mamma hittade tyvärr inget annat än pepparmynta.
Sedan blev jag för lat för att krossa is.
Men det gick bra ändå!

Vi kom ner på stan till slut och jag följde efter många om och men in.
Men det dröjde inte innan jag blev trött och lite less,
så istället för att stanna kvar och må piss idag gick jag hem.
Ändå har jag varit dödstrött hela dagen,
det är något med kroppen som ännu inte står rätt till.

Imorgon ska jag försöka hitta pengar till hyran
och så ska jag få tag på herr doktor har jag tänkt.
Kan bli intressant. Önska mig lycka!

Har ätit kyckling och currysås som jag lagat till familjen i massor.
Kan inte röra mig i stort sett. Den där självdisciplinen var det ja..

Nu ska jag slänga i en till tvättmaskin.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback