Hole in your head.

Jag är ute i sista sekunden ungefär idag.

Började morgonen med att baka tårta, så jag blev av med sakerna i kylen!
Tog mig sedan ner till stan med hjälp av Jessica,
så nu är alla bakverk borta. En lättnad då det inte blir gammalt och står och skräpar.
Jag oroar mig inte för att äta av det, jag glömmer helt och hållet bort det
och så tröttnar jag rätt mycket på allt sött när jag stått och gjort det själv.

Väntade snällt till mamma slutade halv 6 och hämtade ett par stavar till Ellen
som hon bett mig göra eftersom hon själv aldrig skulle hinna.
Jag lovar och svär att barn kan vara en börda,
och med det menar jag inte att jag på något sätt var bättre.
Men att sluta, stressa för att hinna skjutsa ungen till träning och sedan
knappt ens hinna handla för att träningen är slut och att dom ska slippa vänta.
Jag kom med andra ord hem sent och åt mat ännu senare.
Nu har jag däremot ätit hemmagjorda hamburgare så jag ser ut som en korv.
Mat är min last.

Tack och lov att jag börjar jobba nästa vecka,
som det är nu känner jag kilona smälla sig på av meducinen och ingen motion.
Jag är lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback