Idag var ingen vanlig dag.

Vilken himla bra dag.
Jag är helt upp i varv av någon skum anledning.

Jag vaknade, åkte hem och städade bunkern.
Det är en lättnad varje gång jag gjort det. Pedant, helt galet.
Sen hann jag somna om en sväng innan Anna hörde av sig.
Så jag käkade lunch, tog en dusch och snärtade ner på stan.
Där drack jag latte och spanade på folk. Jag kan tro att glädjen kommer från latten.
Sen tog vi en sväng på lågprisbutiken och shoppade en del,
på Lindex köpte vi båda nya jobbrallor. Galet snygga för att vara kostymbyxor.
Nu kommer jag vara snygg när jag kommer tillbaka till verkligheten.

Jag hann också betala räkningar och installera internetbanken, finally!
Kan vara därför jag är så glad också.
Eller för att jag kollar på HM nu och funderar på att köpa något på faktura..
Idioti, men jag är fan shoppoman.

Synd att man inte blir rik på att gå hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback