Långa nätter.

Nu är jag hemma i lägenheten igen,
idag var ännu en dag då det bara var fruktansvärt skönt.
All ensamhet jag haft kvittar dagar som den här,
nu när jag sitter här och dricker en kopp te
medan jag lyssnar på Melissa, då är ensamhet det vackraste som finns.
Hon har förtrollat mig med musiken,
det var längesedan jag blev så nykär i musik.
Men jag älskar just den här känslan!

Söndagar är fortfarande komplicerade,
eller kanske framförallt ensamma.
Det spelar ingen roll vad resten av helgen består av,
söndagar är ensamma.
Just idag har jag inte tänkt på den sortens ensamhet,
jag har varit förälskad i musiken jag lyssnar på.
Men annars.

Kom just på att jag glömde SATC-boxen hemma igen,
det var ju himla typiskt.
Jag ska lyssna på skivan om och om tills jag blir trött.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback