Look me in the eye.

Jag förbannar det regniga vädret!
Inte för att jag ogillar det, utan mer för att det får mig att sova i evigheters evighet.
Efter jag vaknat blir det inte heller bättre, för varför kliva upp när det är alldeles grått ute?
Så tänker någon stor del av min hjärna och gör att jag ligger kvar i sängen.
Självdisciplin är något jag svurit på att skaffa mig i flera år, men nu är det dags!

Jag har faktiskt bestämt mig för att kliva upp, ta en varm och skön dusch.
Det är kyligt i bunkern såhär på hösten, värmen har han ännu inte satt igång min hyresvärd.
Sedan ska jag göra mig redo för en ny dag. Vad den nya dagen ska innehålla vet jag inte än.
Men jag tror att det blir lite övningskörning bland annat.
Jag har inte mycket pengar så hur gärna jag än skulle gå och shoppa eller så,
det är störtomöjligt för tillfället. Det här med att vara sjukskriven är egentligen inget för mig.
Jag är för dyr i drift för att klara sånt!

Men jag måste få någon ordning på tv-n idag!
Annars blir jag banne mig knasig i hela skallen.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback