Mata mig.

Nu är jag hux flux hemma hos mor på berget.
Jag fick skjuts av Peter för att handla mat,
det väger annars ton att bära från vilken affär som helst hem till mig.
När jag var klar fick jag följa med till huset för middag.
Gott och så himla mycket bättre än att laga got mat till sig själv.

Själva lagningen tycker jag bara bra om,
men det är det där om att äta ensam jag inte riktigt får grepp om.
Hela vitsen med att äta god mat är att äta den med någon,
annars kvittar det vad jag äter. Då skulle jag kunna leva på mackor för evigt.
Hur som haver har jag ätit, med sällskap.

En tvätt i tvättmaskinen och sedan ska jag nog bege mig hem igen.
Det är dags för meducin snart, och en bra film kanske.

Don't you just hate sundays?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback