Med karaktär som en 2-åring.

Jesus amalia är rätt ord såhär på morgonen, eller kanske förmiddagen!
Jag har gjort det igen, sovit alldeles för länge än vad som är riktigt bra.
Men jag har mina teorier om varför, så därför ska jag följa min plan ikväll.
Jag har en plan!

Har just ätit min powerfrukost som är så vansinnigt god att jag blir glad att jag kommit på den!
Den må vara rätt onyttigt ibland, som idag när jag åt vitt bröd,
men så himla god att den faktiskt är värd det! För alla frön jag häller i youghurten gör rätt för brödet.
Nu ska jag slå på Melissa Horn på högsta volym igen och sedan kila in i duschen.
Hörde prat om att jag skulle hjälpa moster med vaccination av katter,
men nu vet jag inte om det längre behövs. Vi får se, vi får se.
Annars kilar jag nog ner en sväng på stan, som vanligt. Sandra hann kanske med en fika.
Det är det som är så spännande,
man vet aldrig vad som händer!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback