Monday morning.

Jag måste börja ställa väckaren!
Idag vaknade jag såhär omänskligt segt igen,
men tanke på att jag somnade strax innan 12 igår.

Har just ätit frukost. Det är faktiskt bland det godaste som finns,
så länge man orkar göra det first thing på morgonen när man vaknar.
Annars är jag en sån som drar på det i evigheter och helt plötsligt
passar det bättre att äta lunch än frukost, så jag vispar ihop något sånt istället.

Har inte planerat något inför idag men jag tänkte nog bege mig ner på stan,
det har varit prat om någon fika men det viktigaste är att handla lite mat.
Jag behöver annat än grönsaker, toapapper och konserver som var det jag
köpte på ett ungefär igår, när jag också konstaterade att Konsum är dyrast av alla!
Mina två små kassar med nästan ingenting i, absolut inget jättedyrt, för 400:-.

Nog om det.
Jag ska slå på Melissa så hon får förtrolla mig igen,
och så ska jag göra mig färdig för en ny dag.

Filakia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback