När allt går iväg.

Tror ni det blev något sen?
Jag gjorde ett tappert försök att komma i kontakt med familjen,
både på grund av att låna mammas bil och för att försöka lösa problem inget-ljud-i-tv-n
men jag fick inte tag på någon uppe på berget.

Istället bakade jag en kladdkaka som jag ska bjuda någon snäll människa på
och så lagade jag mig lite middag.
Det är roligt att laga mat, no doubt about it, men det är trist att laga något gott som man sedan
måste äta alldeles ensam.
Förr gick det med tv-n, men idag hade jag inte ens den. Jag ska skaffa mig en hobby, eller ett djur!

Resten av kvällen hängde jag hos Björn på Tallin.
Vi såg en film och jag minns ärligt inte så mycket för efter ungefär en halvtimme
slog mitt piller till och jag blev helt seg i skallen.
Därför är jag nu hemma och ska sova. På pricken nu.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback