När två världar krockar.

Jag är vaken, trots att det tog tid idag.
Min plan om att kanske gå ut gick i krasch,
jag blev jättetrött och hittade inga kläder.
Därav försvann humöret ganska kvickt och
då är det minsann lika bra att stanna hemma.
Sånt har jag erfarenhet av!

Dessutom har jag kvar de få pengar jag hade
och kan idag därför typ köpa något gott att göra
söndagsmiddag på, eller kanske bara lite cigg.

Melissa Horn har sjungit för mig hela natten,
det är så vackert att jag får gåshud.
Fortfarande kan jag inte skilja dröm från verklighet, och är det verkligen sant?
Det var längesedan jag vaknade såhär lycklig,
egentligen spelar det därför ingen roll.
Tack ändå, bara för att jag faktiskt är uppfostrad!
Jag kan inte sluta le.

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback