Nu kan jag få dig så lätt.

Det gick förresten inte riktigt min väg idag.
Jag fick inte tag på en levande själ förutom patienter på vårdcentralen,
så imorgon får jag försöka göra ett nytt försök.
Då ska jag också vara med Hugo. Jag blir glad av bara tanken!
Han är bättre än alla lyckopiller i världen, så vansinnigt söt.

Vad som gått bättre är att jag skaffat kabel och till och med kopplat in den själv.
Lite imponerande om jag får säga det själv!
Så nu har jag ljud till tv-n och jag känner mig redan gladare i sinnet.

Humöret svänger rätt mycket upp-och-ner hela tiden måste jag säga.
Jag har varit arg mycket idag. Och ledsen. Och arg.
Mest är jag nog arg på mig själv.
Men så blev jag arg på mamma också. Det är jag nästan fortfarande.
Men det går över snart.

Imorgon ska jag också bowla med pappas familj.
Det ska bli intressant. Jag är glad att Viktor ska med.
Han är full av kärlek. Älskade lillebror.
Och Anna. Lillasyster.

Ibland kan jag tro att jag är dum i huvudet som gör som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback