Sa du någonting?

Jag har suttit framför datorn och slösat tid.
Bokstavligen.
Gjorde ett kvickt ryck då jag diskade sista disken
och försökte kleta på krämen på kakan.
Resultatet blev sådär.

Nyss tog jag min meducin och smällde i mig ett kvarts kilo jordgubbar.
Bara sådär. Men de smakade gott! Svenska på köpet.
Kom på att om jag nu ska få craving av meducinen
ska jag se till att få cravings på nyttiga saker.
Så som jordgubbar, äpplen och annat gott.

Jennie pratas med mig och försöker övertala mig att åka och hälsa på Emelie.
Måste erkänna att det känns himla lockande,
jag har ju inte kommit iväg på mina utlandsresor som jag planerat ännu!
Det är ju det där med pengar.
Men jag ska räkna lite på det hela och se vad som sägs.

Jag har ju dessutom massor med sommarkläder som inte fått användas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback