Stopp. Rewind. Play.

Jag har fått morotskakan färdig!
Allt som saknas är att smeta ut lite glasyr och att någon kommer och äter upp den!

Jag snodde ihop en god pastasås som jag ätit till middag dessutom
och klockan har inte ens slagit halv 6!
Egentligen borde jag ta mig ut någonstans, om så bara för att få lite luft.
Vi får se hur det blir med det, jag ska försöka övertala mamma att åka och handla.
Med allt jag ska handla kommer jag aldrig orka bära det hela vägen hem tyvärr,
annars hade en promenad till affären suttit som smort!
Av någon anledning är jag dock helt matt,
typiskt när det kändes som en bra dag just när jag slog upp ögonen.

Jag ser fram till helgen, framförallt fredag.
Tanken gör mig lycklig och det kan vara det bästa av allt!

Varje stund vi får är vad som är viktigast av allt.

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback