Time passed us by.

Det har varit ett tag nu.
Jag gratulerade Jessica igår,
hjälpte till att baka tårta och sedan blev jag kvar halva natten.

Idag snärtade jag ner på stan i god tid, tyckte jag,
för att möta upp Anna på en fika.
Som vanligt är jag senast när det gäller tid,
aldrig har jag kläder som passar eller skor som hör till.
Typ a - i-landsproblem.
Vi hann med vår fika och kolla läget om vad som händer.
Fick till och med mig en fin liten kjol hem, till superbilligt pris!
Frågan är ju nu om jag kommer använda den,
men det var ju inte så jag kastade alla mina pengar i sjön i så fall.

Ett försök till att få med den ut och svänga mina lurviga ska göras redan ikväll.
Skulle ha träffat Sandra sent på eftermiddagen för fika,
men hon var tvungen att jobba hela kvällen.
Istället ska jag nog träffas med Jessica och försöka dricka upp mitt vin som snart surnar.
Och efter det får vi se vart vinet tar mig, på ett ungefär.

Jag hoppas ni får en trevlig kväll.
Och att mamma och Biggan får en trevlig helg i fjällen!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback