Untouched.

Jag vet att jag börjar bli "gammal" och inte riktigt hänger med i svängarna.
Precis vad jag kallade Angelica när hon inte längre höll koll på nyaste musiken
och jag fick lära henne vad man skulle lyssna och inte lyssna på.
Det slutade alltid med att hon gillade det jag tröttnat på sedan länge.

Just så känner jag mig. Men det kvittar. För jag gillar den här låten.
Skarpt dessutom!



"Don't even talk about the consequence
'Cause right now your the only thing that's making any sense to me
And I don't give a damn what they say or what they think
Think 'cause your the only one who's on my mind
I'll never ever let you leave me
I'll try to stop time forever
Never want to hear you say goodbye
Goodbye
Bye"

Nu ska jag nog må lite dåligt.
Aldrig mer ska jag äta mig för mätt!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback