What goes around.

Jag kilade ner på stan och sprätte pengar.
På mat, idag igen. Jag är en jävel på ICA minsann.
Nu ska jag bara lämna in papperet så jag får ICA-kort,
då är jag nästan riktigt vuxen. Smack sådär på en gång.

Annars var dagen rätt värdelös. Tyvärr.
När jag pratat med mamma och gått därifrån så ringde hon.
Nu stämde schemat tydligen inte och jag skulle inte få sjukpenning
om jag jobbade så mycket berättade hon. Hon om någon vet när hon jobbat där.
Jag gick till jobbet för att läsa sjukintyg och allt blev diffust,
jag fick lite panik och fattade inte om jag skulle börja jobba eller inte.
Lätt stressat när jag nu ställt mig in på det de sista 2 veckorna.
Som tur var, när min störda telefon lagt av,
så hade herr doktor ringt och pratat in på telefonsvararen.
Tack gud och världen blev helt plötsligt min kompis igen!
Så nu ska jag bara försöka få tag på honom imorgon och förklara
att schemat är fel på 5 timmar i veckan och höra hur länge jag
ska köra halvtidsjobbet.

Im back in business baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback