What the future has in mind.

Jag har hängt med Hugo nästan hela dagen.
Imorse kom det lilla monstret hit och kollade på tv,
då var han lugnet själv och ville nästan stanna hemma
när han insåg att jag hade barnkanaler som visade Musse Pigg.
Men vi tog oss ner på stan. Dessvärre glömde jag allt jag skulle göra.

Imorse försökte jag få tag på herr doktor igen, utan framgång igen!
En halvtimmes telefontid är väl jävla korkat egentligen,
den där halvtimmen sprang förbi och det var upptaget ända tills den tog slut!
Tanken var att jag skulle kila in med det idag,
men det glömde jag bort med monstret på halsen.
Han ville nämligen äta lunch på jobbet och där var kockans son Jojje med,
väldigt intressant hur barn kan gå från att vara väldigt blyga till
att bli vildar som varken hör eller ser vad man säger.
Tack och lov att jag inte ska ha barn.
Dom är söta när de sover och när man lämnar tillbaka dem!

Tanken var att vi skulle ut och äta ikväll, mamma och jag, men hon hann bli sjuk.
Stackars tycker jag eftersom hon jobbar själv imorgon.
Men vi har ätit pizza och nu är jag hemma och kollar dåliga fredagsprogram.
Det ska jag fortsätta med, tillsammans med ett glas vin.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback