When all you can do is nothing.

Jag är vaken och redo för en ny dag!

Som det ser ut kan jag och mamma möjligtvis gå på vin- och chokladprovning i helgen.
Det kommer blir mycket trevligt om hon bestämmer sig för att hissa idén,
sist vi hade en vinprovning var på hennes 40-årsdag och oss emellan kan jag
berätta att det fanns inte många rätt i mitt protokoll.
Jag hade fel ljus, fel på halsen och allt annat man kan skylla på. Det känns bra då.

Nu ska jag fortsätta kolla på Semi-Pro.
Björn har sagt att filmen är det roligaste på länge,
antingen är min humor torr idag eller så håller jag helt enkelt inte med.
I eftermiddag ska det fikas med Sandra på stan, och så måste jag fylla i papper i massor!

Känner mig mer upp än på länge.
Igår fick jag lära mig mycket,
det var det trevligaste jag gjort på länge och sådant tycker jag om.
Tack!

Filakia polla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback