When the whole world just falls apart.

Idag har jag tagit inte mindre än två fikor på stan.
Ena med Anna tidigt under dagen då vi mest bara surrade strunt och kollade på folk.
Men det var himla trevligt och något jag gärna gör om.
Den andra med Jessica när jag surrade ännu mer strunt och kollade på mer folk.
Sedan handlade jag mat för miljoners miljoner och märkte att min begåvning att bränna pengar
handlar minst lika mycket om nödvändiga saker som onödiga.
Något jag befarat väldigt länge.

Jag hann även med att få ett väldigt mystiskt samtal. Eller konstigt kanske är rätt ord.
Hur som haver är det inget jag förstod mig på och därav tänker jag inte mer på det.

Min lillasyster ska bo här i någon dag så vi har ätit middag och sedan försvann hon.
Inte helt oväntat i och med hennes ålder.
Det är skönt med lite sällskap!

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback