When worst come to worst.

Fram och åter på stan ungefär.
Det har varit min måndag.
Spenderade lång tid där nere,
först för att fika med Anna och sedan hängde jag mest.
Har införskaffat skurhink och elvisp.

Sedan jag kom hem har jag lagat mat,
kyckling och ris kan vara en av de godaste saker jag vet!
Jag har städat i den äckliga duschen och torkat golven.
Nu ska jag leta reda på morots-kake receptet och baka en liten sväng.
Jag måste försöka fördriva tiden på något vis såhär en måndag.

Imorgon ska jag bege mig till läkaren igen,
då ska han få veta att mina medicin verkligen hjälpt
och att jag vill testa att börja jobba!
Vi får se vad han säger, men jag hoppas på det bästa.

Måste lägga på ett kol om jag ska bli färdig med baket innan jag somnar!

Filakia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback