You gave me love.

Bullarna blev dödligt goda!
Jag har hunnit äta två, så nu måste de bort. Illa kvickt.
För när de är gjorda med saker jag gillar i dem,
då kan jag fan moffa tills det står utanför öronen om jag har otur.

Jag har också hunnit prata en sväng med Julia i Norge.
Hon kommer hem strax efter jag fyller år,
jag längtar redan så mycket att det är lite galet!
För som mitt liv är nu är det knäppt,
jag har nästan inga vänner kvar i stan. Inte gamla i alla fall.
Tur att det finns nya att hitta!

Nog om det. Jag ska plocka ur morotskakan ur ugnen,
äntligen fick jag tag på botten till formen!
Sedan ska jag kolla färdigt på Dreamgirls som
jag försökt sett de senaste 2 veckorna, men inte haft tålamod till.

Filakia polla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback