18th.

Ingen diagnos har jag fått, men en ny dag har kommit på mig.
Det vackra vädret har dragit lång väg och nu väntar visst regn har jag hört.
Idag gör det mig ingenting, jag känner att jag kan behöva lite regn,
känslan av felande och att allt jag rör vid vänder taggat utåt är tillbaka.
Fortfarande har jag inte läst symptomboken om min medicin, det kanske är dags.
Hur som haver. Jag mår bra, men känner att regn kan ta bort ganska många lager skinn.
Som en orm som ömsar kropp och blir som ny, flera gånger om.

Natten har varit god mot mig, jag somnade efter två och fick sova ända till halv 10.
Tanken var att jag skulle tvätta, men det blev inget av idag igen.
Av 4 personer i ett hus, varav 2 jobbar borta och ändå är det alltid någon där.
Jag ska kanske städa lite. Det har jag inte gjort sedan i onsdags.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback