19.00.99

Min dröm gick i uppfyllelse och jag har jobbat hela dagen.
Hjärnan är rätt matt och jag har haft roligt,
vi skrattar rätt mycket på mitt arbete. Med folk och åt folk.
Får man säga så? Det är mest med folk givetvis och jag älskar det.
Att skratta alltså.

Jävla godisberoendet har inte slutat upp att verka än.
Jag försökte vara nyttig och skalade mig 3 (!) morötter när jag kom hem.
Kolla siffran, jag kan liksom inte skala en för jag vet att jag kommer vilja ha mer.
Men när morötterna var slut kom jag på att jag fortfarande hade några godisar kvar,
några som nu är nere i 2. När jag börjat kan jag inte sluta. Pinsamt!
Det var sista gången på länge jag köpte hem godis och nu ska jag snaska på morötter.
Det är faktiskt godare, när jag tänker efter!

Imorgon jobbar jag ingen lunch och ska slösa mina ruttna ören på en lunch med Petra.
Vi ska surra och ha trevligt. Det är värt varenda öre!
Sedan måste jag vända fickorna ut och in för att betala räkningar,
att anmäla mig till Radiotjänst var det dummaste jag gjort!
De är de dummaste jag mött också, vem har fakturadatum den 24 var tredje månad?
Skjut mig!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback