Ångest.

Mina nätter är inte längre som de brukade
och jag börjar ångra beslutet att sluta med medicinen.
Inatt har jag legat och vridit på mig samtidigt som jag tänkt på att jag nog är sjuk,
att jag har cancer, har någon farlig blodsjukdom eller något annat farligt.
Det känns som att allt detta kan vara relaterat till mitt avslut med lyckopillren,
jag har för mig att både oro, mardrömmar och ångest kan vara biverkningar.
Rubbad sömn är självklart ett, men jag trodde jag kommit längre än så!

Nu måste jag klä på mig lite kläder och snärta ner till jobbet.
Ska ta med mig biverkningsfoldern och läsa på riktigt.
Idag vankas det heldag med Fredric. Det blir bra känner jag, det är inte ett moln på himlen!
Då blir jag lycklig.

Så ut i solen.

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback