Big spender.

Mitt sår är omlagt och jag mår gott.
Armen har knappt gjort ont på hela dagen,
men jag måste erkänna att jag tjuvkikade när sköterskan sprang för att hämta grejor.
Jag kommer få ett frankensteinärr på armen också.
Som att inte de på vaden, låren och handen räcker?
Jag är en klantskalle!

För att må lite gott ville jag åka till Sundsvall för att shoppa.
Believe it or not, men jag kom iväg! Utan körkort. Jag har talang ibland.
En outfit för kommande evangemang skulle inköpas, men jag hittade massor mer.
Som tur är ska mamma dit på lördag så allt jag känner mig osäker på ska lämnas tillbaka,
jag känner mig själv alldeles för väl. Annars kommer de ligga i garderoben och skräpa!

Hur som. Outfit är hittad. Lite gammalt, lite nytt som man brukar säga.
Och just ja, solen sken hela dagen!
Även fast jag var inomhus på jobbet gjorde den mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback