Bullfight.

Jag har inte mer än hunnit vakna så har jag en konstig känsla i kroppen.
Som oro, obehag och lite illamående.
Tänker jag efter har den funnits där hela natten, och jag har sovit extremt lite.
Nu vill jag veta var känslan kommer ifrån så jag kan vakuumförpacka den
och skicka bort den till långtbortistan snabbast kvickt.

Våren var och hälsade på hos mig i flera dagar.
Men igår tog det tvärt slut, snöflingor singlade ner från himlen istället för solstrålar.
Väldigt bitter trotsade jag vädret och använde min helt faboulösa vårjacka ändå.
Fan, har jag välkomnat våren en gång så kan jag inte sluta bara sådär!
Därför tänkte jag göra slag i saken och kolla på utemöbler i eftermiddag också.
Bara en snabbis, innan jag börjar jobba. Nu är våren här, det har jag bestämt!
Även om det allrahelst ser ut att vilja börja snöa idag igen..

Det är intressant att lära känna människor också har jag kommit på efter flera år.
Alla är så extremt olika och du kan tro att du känner någon,
men när en speciell händelse slår in inser man att allt du tidigare trott inte var sant.
Man slutar liksom aldrig förvånas. Det är vardagsspänning om något!
Jag ska sluta vara så envis, visa mer respekt för medmänniskor och lyssna nogrannare.
Då kanske jag kan sova lite bättre om nätterna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback