Ciao bella!

Min sjukt korta vecka på jobbet är över!
Fan, det borde alltid vara påsk.
Fast å andra sidan, då skulle jag inte uppskatta min lediga tid.

Kvällen på jobbet var lugnare än på länge. Så säger jag ofta nu, men det är en lugn period.
Jag har fördrivit tid med att städa, lite mer och lite bättre.
Alla fönster är putsade insides och några utanpå.
Resten får jag ta en söndag då jag kan röra om hur jag vill i restaurangen utan gäster!

Nu har jag helg gott folk! Det är inte en vanlig sak i mitt liv.
Fjällen får vänta till nästa år. Jag har inte tid eller råd att sitta på en buss hela dagen.
Jag orkar liksom inte..
Så därför bestämmer jag mig för att stanna hemma och njuta av ledigheten.
Helst med lite vin och god mat. Då mår jag som allra bäst!

Have a wonderful weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback