Count me in.

Jag vaknade av åska imorse, är det något jag avskyr är det åska!
Det gör mig till fem år och barnsligt rädd igen,
jag minns det som igår hur man slet ut alla sladdar och hade extremt tråkigt när det åskade.
Lite som långfredagen, fast fler än en gång om året.
Men den som väckte mig imorse är ingenting i jämförelse med de stormar jag upplevt i Kerkyra.
Efter dem är jag löjligt löjlig som ogillar de vi har i Sverige. Barnlekar!

Känner mig sugen att luncha. Men det får vänta någon dag.
För det första är jag pank, men det hindrar mig inte, det finns däremot väldigt få som har tid.
Istället tänkte jag tvätta, men samma kläder som i förrgår är kvar där nere!
What to do, förutom att bli lite irriterad?
Så jag köpte mig lite hårfärg istället. Flinten (läs det blonda) börjar komma fram.
Sedan ska jag sätta in pengar på kontot så jag kan betala mina räkningar på endast 7400:- som jag har kvar.
Kräks på räkningar!

Nu blev jag sur. Då behöver jag frukost.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback