Dubbelsöndag.

Idag är det alltså måndag, trots att det känns som söndag.
Hur kan man inte älska det, två söndagar i rad liksom?

Jag har förslappat mig. Ätit choklad till frukost, igen.
Struntat i att städa lyan och önskat att jag hade sköna utemöbler!
Solen har hunnit gå i moln innan jag kom på att det funkar lika bra med vanliga stolar.
Nu funderar jag på att göra mig själv en frappé och sätta mig bland molnen,
helst av allt skulle jag haft en bra bok och skyller på mamma att hon inte gav mig en sist jag var där.
På grund av min extremt onyttiga, men även omättande frukost kan jag inte sluta tänka på middag.
Just nu lutar det åt något med älg, som jag har i frysen. Allrahelst grillad.
Med potatisgratäng. Men då måste jag först till jobbet för att hämta min form som är kvar där.
Jag sprider mina grejer med vinden.

Helgen är bekräftat ledig och jag får panik av att göra planer.
Antingen stannar jag hemma, men då måste något verkligt bra hända!
Eller så åker jag till fjälls och möter upp med familj och vänner.
Det lutar åt det sista. Allt i Sollefteå kan gott vänta en helg.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback