Even if it's going wrong.

Sol gör mig lycklig, vädret är på min sida idag.
Har spenderat mesta delen av dagen i telefonen för skvaller och rådgivning.
En del saker behöver man ventilera och få någon annans tankar om,
då är det skönt att ha kära människor i närvaron eller att vara någons kära människa.
Hur som. En lösning måste tina fram och jag förstår frustrationen.

Tvättstugan är inte min vän däremot, den var fullt belamrad fortfarande.
Jag klev i arg-ansiktet och slet och rev i grejer. Jag behöver tvätta.
Det är inte okej att vara smutsig på jobbet. Jag hatar att vara smutsig.
Just därför städade jag lägenheten i väntan på att allt ska torka.
Nu är det dags för en omelett och en dusch. Sedan ska jag svänga mig ner till stan.
En mjukglass är fan på tiden, kvitta hur onyttigt det är.
Jag mår bra av glass!

Sömnen är tillbaka. Jag somnade i tid, eller ja, och vaknade klockan 9.
Dum som jag är vill jag alltid dra på mig. Men till slut var jag uppe och jag mår bra av den här rytmen!

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback