Fit for fight.

Allt det gråa och deppiga från igår är över.
Jag vaknade imorse och var pigg som en liten lärka!
Ingen tid finns som sagt för mig att vara sjuk,
så idag är jag fit for fight och extremt taggad inför kvällen!

Det som står på schemat är överasskningsfest och nu kan jag berätta det,
chansen är inte stor att personen i fråga hinner läsa detta själv.
Har allt gått som planerat är han inte i närheten av en dator och vi kan jobba i fred.

Tårtor har bakats och mitt hår håller på att färgas.
Så fort jag duschat måste jag springa upp på vinden för att hitta ett par skor.
En ny-gammal klänning ska invigas tillsammans med en stentvättad jeansjacka.
Jag har ju världens största plåster på armen efter stickan, som ska sitta i över en vecka till.

Jag har inte tid att vara sjuk,
så med andra ord har jag inte heller tid att sitta här egentligen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback