Give me a million and I'll spend it.

Flera hundra fattigare är jag hemma igen.
Ikväll blir det en ugnsgrillad hel kyckling och någon sorts tillbehör.
Det lutar mot gratäng igen, det är barnsligt gott!

Förkylningen vägrar släppa mig och jag har ett tryck över hjärnan.
Bihålorna sa någon, jag håller inte med.
Jag har hört att man ska snyta sig grön då och det gör jag minsann inte!
Är det något jag inte har är det råd att vara sjuk,
nästa vecka har jag planer på att jobba dubbelpass flera dagar.
Om min chef går med på det vill säga. Jag har gjort så få timmar den här månaden att det behövs!

Om några månader åker jag till Grekland och då måste jag ha massor med pengar!
Nej gott folk.
Nu ska jag nog lägga mig i soffan och värma mig en sväng, jag fryser som en gammal dam.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback