GLAD PÅSK!

Skärtorsdagen bjöd på kanske den sötaste häxpojken någonsin!
Min lilla prins kom iförd hatt med fjäder, blåskjorta, spidelmannenvantar och spindelgummistövlar.
Han var så fruktansvärt söt att till och med tanterna kommenterade.
Är det konstigt att man smälter?

Hedvig var inte långt efter. Och jag lyckades idag mata henne med första klubban.
Hennes mor var inte riktigt lika nöjd som hon var! Jag kan liksom inte säga nej..

Bihålorna dödar mig och ögonen skriker i rött. Jag ser ut som att jag supit i 17 dagar utan att sova.
Därför tackade jag nej till både öl och vin ikväll efter jobbet och gick hem till min lilla lägenhet.
Här sitter jag nu och dricker lemonad (Brämhults lemonad fanns på ICA igen och jag hoppade lite av lycka)
och äter jordnötter.
Det känns som jag redan ätit nog med godis för den här påsken och tänderna grinar lite redan,
ändå har det bara gått en dag..

Nu ska jag fortsätta kolla på dåliga serier och vänta på att meducinen ska kicka in.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback