How to say.

Nu är min påsk slut och jag har två dagars ledigt!

Det har varit extremt lugnt och jag är nästan i lite chock.
Jag minns i fjol, då var det fullt hus. I år har jag klarat mig själv.
Nyöppnat lockar, jag hoppas de har haft fullt hus.
Det kan bli så att jag hälsar på under mina lediga dagar nu!

Som det ser ut kan jag få en ledig helg nästa helg.
Synd att jag bränt alla pengar och inte har råd med någonting.
Funderar på om jag ska ta en sväng till Vôllan,
lillasyster tävlar i helgen och det vore roligt att kolla på!
Det visar sig.

Nu ska jag äta söndagsfrukost, hör och häpna.
Godis har varit min mat fram till nu. Det måste bli andra bullar.
Jag tyckte jag lärde mig att frukt var godis häromsistens?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback