If you could just listen.

Mitt älskade monster sov i soffan i över två timmar.
Inte var jag den som var den när jag fick reda på att det var helt okej,
för då la jag mig själv för att sova en kort sväng.
Sedan vaknade monstret och var snällare än vad hennes mamma brukar säga att hon är,
fine I get it. Hon älskar mig så mycket att hon inte törs göra annat än att vara snäll.
Vi åt fisk, vi dansade och sjöng, vi åt lite gurka och kollade på barnprogram, sedan läste vi en bok.
Efter allt detta tog vi på oss kläderna och rullade ner mot stan, Hedvig har vagn därav rullande.
En sväng hos mamma med en glass. Gott och glatt.

Jag har räkningar upp i halsen den här månaden. Helst vill jag trilla ifrån dem.
Dessutom har jag jobbat mycket, mycket mindre än på väldigt länge.
Det är helt sinnsykt!
Därav måste jag jobba häcken av mig och har beordrat chefen om att få jobba lunch/kväll imorgon.
Helst på torsdag och fredag också.
För jesus amalia, I need cash!

Nu ska jag ta mig en morot och sedan tänker jag sussa med persiennerna nere.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback