If you're not in.

Vilken pärs att försöka få lite sovmorgon idag.
Dum som jag är vägrade jag kliva upp när jag vaknade,
eftersom väckaren inte ringt.
Så nu har jag spenderat morgonen med att försöka ligga ner armarna.
Varje morgon när jag vaknar har jag ont i axlarna, eftersom jag alltid sover med armarna uppåt.
Strange.

However bjöd natten på fler mardrömmar. Inatt körde jag över en bil med min bil, utan körkort.
Det gick bra, jag körde alltså över den, som monstertruckar typ.
Men så var det AS1000, familjen var i stugan,
vi var i fjällen och jag tordes inte berättade att jag inte hade körkort.
Jag var hemma hos familjen vars bil jag körde över och yes it was freaky.
De skulle helt plötsligt ha sommarfest och hela, då menar jag hela, Sollefteå var där.
Jag tror det betyder att jag måste ta mitt körkort snart!

Nu ska jag städa i lägenheten. Det är ris över hela golvet sedan monstret var här.
Till det ska jag lyssna på bra musik och sedan gör jag mig färdig för avfärd för lunch.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback