Lazee.

Såhär lat har jag inte varit på länge.
Men det var också längesedan jag åt så nyttigt (?) som jag gjorde idag.
Endast 3 små godisbitar har hittat in i mig, i övrigt åt jag sallad, kyckling, äpple och päron.
Och tro att jag är mätt, utan godisångest.

Tvätten är tvättad men jag har inte orkat torka golven ännu.
Det får nog vara tills imorgon.
Då ska jag ändå babysitta ligistungen Hedvig, mitt lilla hjärta.
Hon är sjuk, igen, en vanligt återkommande sak i hennes liv.
Min moster pluggar hela dagarna så då tycker jag att hon kan få göra det,
så barnet kommer till mig och jag ska försöka roa henne hela dagen lång.
Vi får se hur det går.

Men för att klara av det måste jag städa en del här hemma.
Tvätten måste tillbaka till sin vanliga plats garderoben och klockan är redan mycket.
Har knåpat på en drinklista till jobbet i några timmar, den börjar se okej ut. Nästan okej.
Har jag sagt att jag typ är perfektionist? Jag gör inget om jag inte kan vara stolt över resultatet sen.
Men det var längesedan jag bakade.
Imorgon!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback