Love to love.

Måndag har i vanlig ordning varit min lediga dag.
Den har varit lugn, men väldigt behaglig.

Kanske bör jag ringa adressändring och flytta mitt namn till sjukhuset, för där var jag idag igen.
Och torsdag ska jag tillbaka.
Räckte inte det kan jag säga att jag ska dit på tisdag också.
Då åker stygnen och sedan ska jag inte dit på mycket länge hoppas jag!

Resten av dagen har spenderats med mamma i stort sett.
Vi gick en sväng på stan och jag köpte lite söta kläder åt mina barn.
Gulle-grisarna Hugo och Hedvig fick lite smått och gott.
Det är ju trots allt påsk och är man gudmor så är man!

Kvällen börjar ta slut och jag har glömt min meducin.
Så den ska jag ta nu, även om jag tror att jag skulle somna lätt som en plätt utan den.
Gott folk. En veckas jobb väntar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback