Make no sense.

Ibland är det helt jävla omöjligt att få något sagt.
Ibland att få något gjort. Eller att få någon att förstå.
You get it. Ibland känns allt omöjligt!

Lite så är det idag. Jag tänker så mycket och vill få så mycket gjort.
I slutändan blir det ändå aldrig riktigt som jag menade från början.
En vänlig gest kan sluta i bråk. Små meningar för att visa omtanke kan stöta någon lång väg.
Blickar kan skära sönder kött. Ljud kan tappa luft.
Vad som än började gott kan sluta ont.

Jag kan inte riktigt förstå hur världen tycks vändas mot en enda människa ibland?
Men det är förmodligen hela meningen. Att ingen ska kunna förstå.

Som man bäddar får man ligga har jag hört,
det är tur att jag ligger jävligt skönt!
Trots att livet aldrig är en dans på moln med pärlor av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback