Plus minus noll.

Jag älskar när det känns som att jag får saker gjorda!
Nu är lägenheten helt städad och fräsch,
jag har gjort mig i ordning och trots det grå vädret känner jag livet i mig.
Bra musik kommer vara min följeslagare den här helgen!

Nu är det stan som väntar, alla har redan gjort sina ärenden så jag verkar vara sist ut.
Fröken Andersson kommer förbi och ska göra mig sällskap.
Jag har funderat på om jag kanske ska bjuda henne på middag idag,
Molitor Sjöberg hade andra planer och det är inte var helg vi är lediga samtidigt!
Jag har dessutom gett ett presentkort gällande en helkväll till henne.
Men Nina, hon skulle nog må bra av en god middag. Även om hon inte dricker vin.
Problemet är att hon är rätt svår när det kommer till mat.. Vi får se vad som händer!

Fredagen rinner ur mina händer och jag har inget att ha på mig.
Inte heller några pengar att slösa eller köpa nya kläder för. Jag är luspank.
Från att ha haft massor med pengar att spendera ligger jag nu lågt, jävligt långt.
Jag måste börja jobba ihjäl mig igen, det verkar vara det enda rätta!
En kjol från chicy.se ligger och väntar på mig. Det kan vara dags att plocka ut den..

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback