Pour some sugar on me.

Cake-mania blir det ikväll.
Jag måste baka tårtor på rullande band och jag ser fram mot det.
Gott, gott, gott. Och väldigt onyttigt.

Fast å andra sidan måste livet vara lite onyttigt ibland.
(Det börjar dock gå till överdrift för min del, ciggen är nära!)

Städningen är över. Det enda jag har kvar att göra är att torka golvet.
Men moppen och hinken är trasiga, båda två, så jag väntar till söndag.
Nu är det åtminstone dammfritt och det luktar gott utan skurmedel. Det luktar jag.

En dusch och jag är fit for fight att få alla punkter gjorda inför det som komma skall.
Ursäkta hyschandet, men man vet aldrig vem som läser, och vissa hemligheter ska förbli hemligheter.
Off to work.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback