Rain.

En ny dag, nya möjligheter brukar man säga.
Jag vaknade av ett meddelande från mor som meddelade att hon befinner sig i Lilla London.
Vad skulle jag inte ge för att också sitta på avenyn med ett glas rött och en cigg, fast fan.
Där sket sig hela vårplanen. Det har nu gått 8 veckor sedan jag slutade upp med dumheterna.
Eller fel, 9 veckor imorgon.

När jag först vaknade kunde jag inte somna om för solen sken så jag blev pigg.
Men jag är envis, var trött och somnade till slut under kudden ändå.
Klockan halv 11 när jag vaknade och klev upp, då är det storm utanför fönstret och solen har rymt.
Därför tänkte jag plocka ihop lite i min lägenhet, tvätta lite kläder och göra mysigt innan jag beger mig på stan.

Lite vin, en god middag och skvaller. Det är sånt jag värderar högt.
Men jag tror jag hoppar utemöblerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback