Upplev en grå vardag.

Helt tomt.
Så känns det både inuti och utanpå.

Magen är tom. Förutom en liter blåbärssoppa som jag egentligen tror hamnar på ett annat ställe än där.
Så magen är tom. Huvudet är tomt och jag känner mig down.
Det här med att vara sjuk var ingen moodswing direkt.
Var jag nere igår är det snäppet värre idag.
Ensam i soffan, som jag för övrigt fortfarande inte har skickat in försäkringsanmälan på.
Jag orkar liksom inte.

Hur som haver.
Nu hoppas jag mamma kommer förbi och förgyller min tillvaro lite.
Jag har beställt choklad, och så ska hon få ta med sig kläder tillbaka till Sundsvall som jag ångrat mig över.
Impulsshopparnas mästare ångrar sig snabbt, och jävligt hårt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback