Bring me flowers.

Jag minns för ungefär ett år sedan när jag fick vackra blommor.
De var väldigt fina och jag blev väldigt glad.
Jag älskar att få blommor, det får mig att känna mig speciell!
What a shame då det händer mer sällan än ofta.
Jag ska nog börjar köpa egna snittblommor och lyxa till det,
synd att jag inte är ofta nog för att njuta av dem.

Något som jag fått på senaste tid, fråga mig inte varifrån, för jag har fan städat hemma!
Bananflugor, blomflugor. Hjälp!
Det får mig att tänka på Johannes och Mackans lägenhet i Malung
där man stötte till öl-flaggan de hade i köket och en miljon bananflugor attackerade en från ingenstans.
Det är vidrigt och jag blir äcklad!



Jag har i alla fall bilder att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback